Saturday 14 February 2009

Love Of My Life ( The Best Love Ballad Ever For Valentine's Day)


Έρωτα τής ζωής μου,με πλήγωσες,
Μού ράγισες την καρδιά,καί τώρα φεύγεις.
Έρωτα τής ζωής μου δεν το βλέπεις,
Φέρε μου πάλι την αγάπη πίσω,
Μην μού την παίρνεις μακριά,
Γιατί δεν ξέρεις τι σημαίνει γιά μένα.
Έρωτα τής ζωής μου μην μ'αφήνεις,
Μού'κλεψες την αγάπη μου,καί τώρα έρημος είμαι,
Έρωτα τής ζωής μου δεν το βλέπεις,
Φέρε μου πάλι την αγάπη πίσω,
Μην μού την παίρνεις μακριά,
Γιατί δεν ξέρεις τι σημαίνει γιά μένα.
Θα το θυμάσαι όταν θα'χει καταλαγιάσει,
Κι'όλα θα'χουν περάσει,
Όταν θα'χω γεράσει,
Θα'μαι εκεί κοντά σου,
Να σού θυμίζω πώς ακόμα σ'αγαπάω,
Σ'αγαπάω ακόμα.
Γύρνα πίσω γρήγορα,γύρνα ξανά,
Μην μού την παίρνεις την αγάπη μακριά,
Γιατί δεν ξέρεις τι σημαίνει αυτή γιά μένα.
Έρωτα τής ζωής μου,έρωτα τής ζωής μου...


Freddie Mercury

No comments: