Wednesday 25 February 2009

I Wanna Know What Love Is

I've gotta take a little time/A little time to think things over/I better read between the lines/In case I need it when I'm older./Now this mountain I must climb/Feels like the world upon my shoulders/Through the clouds I see love shine/It keeps me warm as life grows colder./In my life there´s been heart-ache and pain/I don´t know if I can face it again,/Can´t stop now/I´ve travelled so far /to change this lonely life./I wanna know what love is/I want you to show me/I wanna feel what love is/I know you can show me./
I´m gonna take a little time/A little time to look around me/I´ve got nowhere left to hide/It looks like love has finally found me./In my life there´s been heartache and pain/I don´t know if I can face it again/Can´t stop now/
I´ve travelled so far /to change this lonely life./
I wanna know what love is/I want you to show me/I wanna feel what love is/I know you can show me.

Θέλω να έχω λιγο χρόνο/Λίγο χρόνο γιά περίσκεψη,/Κάλλιο να δώ ανάμεσα στις λέξεις/Σε περίπτωση πού το χρειαστώ όταν μεγαλώσω./Τώρα τούτο το βουνό που πρέπει ν'ανεβώ/Φαντάζει σαν να κρατώ τη Γη στούς ώμους μου/Ανάμεσα στα σύννεφα βλέπω την αγάπη να λάμπει/Κι' αυτό με κρατάει ζεστό όσο η ζωή παγώνει./Στή ζωή μου πόνος καί θλίψη αρκετή υπάρχει/Δεν ξέρω αν μπορώ να το αντέξω πάλι/Δεν μπορώ να σταματήσω τώρα/Έχω ταξιδέψει τόσο μακριά/γιά ν' αλλάξω αυτή την μοναχική ζωή./Θέλω να μάθω τι είναι η αγάπη/Θέλω να μού δείξεις/Θέλω να νιώσω τι είναι η αγάπη/Ξέρω οτι μπορείς να μου το δείξεις./Θέλω να έχω λιγο χρόνο/Λίγο χρόνο να κοιτάξω γύρω μου/Δεν έχω που αλλού να κρυφτώ/Φαίνεται πώς η αγάπη τελικά με βρήκε./Στή ζωή μου πόνος καί θλίψη αρκετή υπάρχει/Δεν ξέρω αν μπορώ να το αντέξω πάλι/Δεν μπορώ να σταματήσω τώρα/Έχω ταξιδέψει τόσο μακριά/γιά ν' αλλάξω αυτή την μοναχική ζωή./Θέλω να μάθω τι είναι η αγάπη/Θέλω να μού δείξεις/Θέλω να νιώσω τι είναι η αγάπη/Ξέρω οτι μπορείς να μου το δείξεις.


Foreigner

No comments: