Tuesday 19 January 2010

Η Ελπίδα Έσβησε (Αιτή 2010)

Eίναι κάποιες στιγμές που ο πόνος του ανθρώπου είναι τόσο ανείπωτος, τόσο απίστευτα μεγάλος που καμία αγκαλιά και κανένας χρόνος δεν μπορεί να γιατρέψει. Όπως ο άνδρας της φωτό που θρηνεί το χαμό της εγκύου γυναίκας του στο σεισμό της Αιτής, ενώ ο γαμπρός του προσπαθεί μάταια όπως φαίνεται να του δώσει κουράγιο...
Η Ελπίδα χάθηκε (Hope Is Gone) , όπως λέει και ο Μoby :

you look like a man
μοιάζεις με κάποιον
i knew once or twice,
που ήξερα λίγο
so pale, so lovely,
τόσο χλωμός,τόσο όμορφος
your eyes black like ice,
τα μαύρα μάτια σου σαν πάγος

you look like a man,*μοιάζεις με κάποιον
I've see here before,*που έχω ξαναδεί εδώ
so tired and alone,*τόσο κατάκοπο καί μόνο
with your wasted allure*με τη χαμένη σου γοητεία

leave me now,*άφησε με τώρα
just leave me now,*απλά άφησε με
close the door*κλείσε την πόρτα
all my time's run out,*όλος ο χρόνος μου τελείωσε
leave me now,*άφησε με τώρα
leave me now,*άφησε με τώρα
time is good,*ο χρόνος είναι καλός
all my time's run out*όλος ο χρόνος μου τελείωσε

you look like him,*μοιάζεις με αυτόν
same dark black eyes,*έχεις τα ίδια μαύρα μάτια
oh just last year,*που μόλις πέρυσι
i watched him die.*τον είδα να πεθαίνει

you look like him,*μοιάζεις με αυτόν
quiet and alive,*ήσυχος και ζωντανός
I've left behind pain,*έχω φύγει πίσω από το πόνο
I've lived behind life. *έχω ζήσει πίσω από τη ζωή.

leave me now,*άφησε με τώρα
just leave me now,*απλά άφησε με
close the door,*κλείσε την πόρτα
all my time's run out*όλος ο χρόνος μου τελείωσε.

leave me now,*άφησε με τώρα
just leave me now,*απλά άφησε με
my hope is gone,*η ελπίδα μου έσβησε
all my time's run out*όλος ο χρόνος μου τελείωσε.


Μusic & Lyrics : Moby
Music Video: http://www.youtube.com/watch?v=OoOuU-39vGI

No comments: