Monday 12 July 2010

It's A Wonderful ,Wonderful Life Sanja!




















Πάλι στη θάλασσα πηγαίνω
Η λιακάδα μου γεμίζει τα μαλλιά

Καί τα όνειρα κρέμονται στον αέρα.
Γλάροι στον ουρανό και στα γαλάζια μάτια μου

Ξέρεις πόσο άδικο δείχνει
Υπάρχει μαγεία παντού.

Κοίτα με που στέκομαι
Εδώ μονάχος μου ξανά
Πάνω και ευθεία στις ηλιαχτίδες. 

Δεν είναι ανάγκη να τρέξεις να κρυφτείς
Είναι μιά υπέροχη,υπέροχη ζωή.

Δεν είναι ανάγκη να κλάψεις να γελάσεις
Είναι μιά υπέροχη,υπέροχη ζωή.

Ο Ήλιος στα μάτια σου 
Η ζέστα στα μαλλιά σου
Μοιάζουν να σε μισούν
Γιατί απλά υπάρχεις.
Καί χρειάζομαι έναν φίλο 
έχω ανάγκη ένα φίλο
Να με κάνει ευτυχισμένο
Να μην στέκομαι εδώ μόνος μου.

Κοίτα με που στέκομαι
Εδώ μονάχος μου ξανά
Πάνω και ευθεία στις ηλιαχτίδες. 

Δεν είναι ανάγκη να τρέξεις να κρυφτείς
Είναι μιά υπέροχη,υπέροχη ζωή.

Δεν είναι ανάγκη να κλάψεις να γελάσεις
Είναι μιά υπέροχη,υπέροχη ζωή...


















Black 
Or...
Βlack


Music Video (Original): 
http://www.youtube.com/watch?v=-Vtvz1KCVBM&feature=related
Music Video (with Zucchero): 
http://www.youtube.com/watch?v=Btly6coZEZI
(with English Lyrics and video from driving in a Greek country road)

No comments: