Thursday 8 October 2009

Il Ritorno Di Ringo

Η ταινία αυτή,γυρισμένη το 1965, είναι ένα κλασσικό γουέστερν σπαγγέτι του Ντούτσιο Τεσσάρι ,με την μαγευτική-όπως πάντα-μουσική του Έννιο Μορικόνε καί τον Τζουλιάνο Τζέμμα ως Ρίνγκο, είναι καταφανώς εμπνευσμένη από την Οδύσσεια του Ομήρου. Κατ' εμέ είναι μία από τις καλύτερες ταινίες του είδους. Οι στίχοι που ακολουθούν είναι από το κεντρικό μουσικό θέμα της "Επιστροφής Του Ρίνγκο" :

Επιτέλους φιλάω της γης μου
το λατρεμένο χώμα,

Που άφησα μιά μ
έρα με την καρδιά
σκληρή γεμάτη πόνο.

Κοίταξα τα πρόσωπα των παλιών μου φίλων,

Αλλά κανείς τους δεν με κοίταξε
σαν παλιός φίλος.

Και τώρα τι συμβαίνει πρέπει,
πρέπει να μου πείς,

Πρέπει ποιός είμαι να το θυμηθείς.

Άν δεις έναν άντρα με μάτια χαμηλωμένα
και ρούχα κουρελιασμένα

Να βαδίζει στην πόλη σου, μην τον αποφύγεις

μα πήγαινε πλάι του.
Αυτός ο άντρας είμαι εγώ και τώρα σε ικετεύω

Βοήθησε με,σε χρειάζομαι, σε έχω ανάγκη.

Ο ψεύτης που είπε στην αγάπη μου πως πέθανα,

Γιά να πάρει την θέση μου,
θα πληρώσει γι' αυτό το καίριο λάθος.

Αυτοί που με πήραν γιά ρημαγμένο άνθρωπο

Αυτοί που τον κόσμο μου όλο βάλθηκαν να καταστρέψουν

Θα εγκαταλείψουν για πάντα την αγαπημένη μου γη,

Γιατί είμαστε άντρες δίχως φόβο...


....................

This 1965 western spaghetti movie by
Duccio Tessari with majestic music of Ennio Morricone and Giuliano Gemma as Ringo, is obviously inspired directly from Homer's Odyssey. For me one of the best spaghetti westerns ever. Τhe lyrics following are from the "Return Of Ringo" main movie theme:

I kiss at last the beloved ground of my land,

That I left one day with my hard heart full of pain.
I have looked in the faces of my old friends,

But nobody looked at me as my old friends.

And now what happens you must, you must tell me.

You must remember who I am.

If you see a man with downcast eyes
and ragged clothes,

Walking through your village,
don't shun him but go beside.

I'm that man and now I beg you, help me, I need you.

I need you.

The liar who told my sweetheart that I was dead,

To take my place, he shall pay for this base lie.

Those who saw me as a rundown man,

Those who tried to destroy all our world,

Shall leave forever our beloved land,

Because we are fearless men...


Music & Lyrics : Ennio Morricone
Music Video Clip (From the movie) :

http://www.youtube.com/watch?v=rnc33iZJft0
Vocals : Maurizio Graf

No comments: