Saturday 10 October 2009

Father & Son - Πατέρας & Γιός



(Πατέρας:)

Δεν είναι ώρα να κάνεις μιά αλλαγή
Χαλάρωσε και ηρέμησε
Είσαι πολύ νέος, αυτό είναι το λάθος σου
Έχεις τόσα πολλά ακόμη να μάθεις.
Βρες ένα κορίτσι , ταχτοποιήσου
Άν το θες μπορείς να παντρευτείς.
Κοίτα εμένα, μεγάλωσα αλλά είμαι ευτυχής
Κάποτε ήμουν σαν εσένα τώρα, και ξέρω πως δεν είναι εύκολο,
Να είσαι πράος σαν βλεπεις πως κατι τρέχει,
Αλλά πάρε το χρόνο σου, σκέψου πολύ
Ναι, σκέψου καθε τι που έχεις.
Γιατί μπορεί να είσαι εδώ αύριο εσυ,αλλά τα όνειρα σου όχι.
(Γιός:)

Πως να κάνω να εξηγήσω,όταν το κάνω αυτός φεύγει ξανά.
Πάντα έτσι γίνεται, η παλιά γνωστή ιστορία
Από τότε που μίλησα με διέτασσαν να ακούω
Τώρα υπάρχει ένας τρόπος και ξέρω πως πρέπει να φύγω
Ξέρω πως πρέπει να φύγω.
(Πατέρας:)
Δεν είναι ώρα να κάνεις μιά αλλαγή
Aπλά κάθησε και προχώρα αργά
Είσαι πολύ νέος, αυτό είναι το λάθος σου
Έχεις τόσα πολλά ακόμη να περάσεις.
Βρες ένα κορίτσι , ταχτοποιήσου
Άν το θες μπορείς να παντρευτείς.
Κοίτα εμένα, μεγάλωσα αλλά είμαι ευτυχής.
(Γιός:)
-Μακριά,μακριά,μακριά, ξέρω πως πρέπει
να πάρω αυτήν την απόφαση μόνος-
Όλες τις φορές που έκλαψα
Κρατώντας όλα όσα ήξερα μέσα μου
Είναι σκληρό, μα πιο σκληρό είναι να το αγνοείς.
Άν είχαν δίκιο θα συμφωνούσα, μα και πάλι
Είναι αυτοί και όχι εγώ.
Τώρα υπάρχει τρόπος καί ξέρω πως πρέπει να φύγω,
Ξέρω πως πρέπει να φύγω.
(Πατέρας:)
-Μείνε,μείνε,μείνε, γιατί να πρέπει να πάρεις
Μόνος αυτή την απόφαση;-


Cat Stevens


Music Video
with English & Spanish Lyrics:

http://www.youtube.com/watch?v=VHjEtykqFmQ

No comments: