Tuesday 11 May 2010

Οταν Μία Ανοιξη - When One Spring













 


Όταν μιαν άνοιξη χαμογελάσει
θα ντυθείς μια καινούργια φορεσιά
και θα ’ρθεις να σφίξεις τα χέρια μου
παλιέ μου φίλε

Κι ίσως κανείς δε σε προσμένει να γυρίσεις
μα εγώ νιώθω τους χτύπους της καρδιάς σου
κι ένα άνθος φυτρωμένο στην ώριμη,
πικραμένη σου μνήμη

Κάποιο τρένο, τη νύχτα, σφυρίζοντας,
ή ένα πλοίο, μακρινό κι απροσδόκητο
θα σε φέρει μαζί με τη νιότη μας
και τα όνειρά μας

Κι ίσως τίποτα, αλήθεια, δεν ξέχασες
μα ο γυρισμός πάντα αξίζει περσότερο
από κάθε μου αγάπη κι αγάπη σου
παλιέ μου φίλε

...................

When one spring smiles
you will wear a new costume
and you'll come to shake my hands
my old friend

And perhaps no one expects you to come back
But I feel the beating of your heart
and a flower blossomed in your mature and hurt memory

A train at night, whistling,
or a ship, distant and unexpected
will bring you along with our youth
and our dreams

And perhaps nothing,in fact,have you forgotten
but homecoming always worth more
than any love of mine and yours
my old friend
.


Manolis Anagnostakis

No comments: