Monday 28 February 2011

Φόβος - Fear

Δεν πρεπει να φοβαμαι. 
Ο Φοβος ειναι ο φονιας του νου.
Ο Φοβος ειναι ο μικρος θάνατος 
που φερνει την ολοκληρωτικη 
εξοντωση. Θα αντιμετωπισω 
καταματα τον Φοβο μου.
Θα τον αφησω να περασει 
απο πανω και απο μεσα μου.
Και οταν θα φυγει ,θα στρεψω
το εσωτερικο μου βλεμμα για να 
δω το δρομο απ'οπου περασε. 
Εκει οπου θα εχει περασει ο Φοβος,
δε θα υπαρχει τιποτα. 
Μονο εγω θα βρισκομαι εκει.


I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.


Frank Herbert

1 comment:

~reflection~ said...

Κι όμως...
ακόμη και στη Στρατιγική που στήνω για να τον καταπολεμήσω,
κάθε φορά που αναφέρεται το Όνομά του εκείνος θεωρεί ΕξΥμνώ τις Αδυναμίες,
κι όλο και πιο άνετα εΝθρονίζεται στο Νου και στην Καρδιά μου..

Σε φιλώ...