Wednesday 8 September 2021

Αλπικές Λίμνες - Alpine Lakes



















_Στην Αννα Μαρία



Αυτός 
ο ιερός τρόμος 
το γαλάζιο βλέμμα 
που μιλάει στο άπειρο 
με τη γλώσσα της φωτιάς
πως να μεταφράσω πάλι 
του ουρανού τα γράμματα
είμαι η θλίψη η ίδια αφού 
που μηρυκάζει χαρές
τι μου έκανες τώρα 
με κομμάτιασες
χάθηκα 

Άξαφνα 
τα πάντα γυρίζουν 
με τριγυρίζουν κύματα 
που δεν τσακίστηκαν ακόμα 
στο φάρο του μεγάλου φόβου 
φύλακας εγώ ανυπεράσπιστος 
στην μεσακτή της νύχτας
μάγισσα εσύ της ερημιάς 
των ορεινών λιμνών 
λόγχισε μου τη σιωπή 
λύγισε μου τη ζωή
ξημέρωσε 



…..



This 
sacred terror 
the azure gaze 
talking to eternity 
in the language of fire 
how can I translate again 
the letters of the heavens 
for I am sadness itself 
ruminating pleasures 
what have you done 
you shattered me
I got lost 

Suddenly 
everything spins 
waves surrounding me
of those yet not crashed 
on the beacon of great fear 
me the defenceless guardian 
in the midcoast of the night 
you the witch of solitude 
of the mountain lakes 
spear my silence
bend my life 
let dawn 




Panos Xourafas

No comments: